Peter had mij al een keer aan het werk gezien en ondanks hijzelf whisky niet het allerlekkerste drankje vindt, wilde hij mij toch nog een keer mijn verhaal laten doen. Destijds was hij één van de deelnemers, maar nu de host. Het is inmiddels alweer 10 jaar later, dus mijn presentatie is (als het goed is) verbeterd en uiteraard weer nieuwe smaken. Hij had wat buren en Maurice uitgenodigd voor een gezellig avondje.
Tagarchief: glenallachie
XIII | Versterkte wijnproeverij
Het leuke is als je met wat kenners zit, is dat je naar de wat complexere whisky’s kan. Niets ten nadele van beginnende liefhebbers uiteraard. Maar je kan net even wat meer de randjes opzoeken. Zoals de hogere alcoholpercentages en uitdagende finishes. Deze keer was het weer zover: mooie verschillende finishes.
